LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
همايش بزرگ دوچرخه سواري در اروميه چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1391227   
04 خرداد 1391 ساعت 19:19

همايش در راستاي ارج نهادن به اقدامات و خدمات ارزشمند رياست محترم جمهوري و هيات دولت در طول مدت فعاليت انجام می گیرد...

به گزارش ستاد خبري روابط عمومي فرمانداري اروميه ، فرماندار اروميه در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر در فرمانداري با اعلام خبر فوق افزود :

در راستاي ارج نهادن به اقدامات Ùˆ خدمات ارزشمند رياست محترم جمهوري Ùˆ هيات دولت در طول مدت فعاليت Ùˆ نظر به وجود ارتباط مستقيم مابين مردم Ùˆ مسئولين در اقصي نقاط كشور Ùˆ بويژه مناطق محروم كه اين حضور عامل توسعه مناطق مختلف كشور بوده است ØŒ همزمان با يكصدمين سفر استاني رياست محترم جمهوري به استان خراسان رضوي Ùˆ شهر مشهد مقدس سازمان هاي مختلف بويژه سازمان هاي مردم نهاد شهرمان برآن شده اند تا در جهت بزرگداشت اين عمل كه فاصله مردم Ùˆ مسئولين را كاهش داده است ØŒ مسابقه خانوادگي دوچرخه سواري  ويژه آقايان Ùˆ فرزندان ذكور ايشان را در روز جمعه مورخه 1391/2/29 در اروميه ترتيب دهند .
دکتر جواد شریف نژاد ، مبداء مسابقه را ميدان امام علي (ع) و انتهاي آنرا پارك ائللر باغي ذكر كرده و از قرعه كشي انتهاي مراسم و تقديم جوايز به نفرات برگزيده خبر داد .
دكتر شريف نژاد هدف از برگزاري اين مسابقه را ارج نهادن به عمل ارزشمند هيات دولت كه به اين نحو ثبت خواهد شد و نيز فرهنگ سازي در جهت استفاده از وسايل نقليه پاك از جمله دوچرخه كه ضامن سلامتي است نام برد.

 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS