LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دکتر جواد شریف نژاد:سعی Ù…ÛŒ کنیم هیچ پروژه ای را بدون پیوست مطالعاتی Ùˆ پژوهشی اجرا نکنیم چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1390212   
14 ارديبهشت 1390 ساعت 04:54

مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري آذربایجان غربی ، خواستار نگاه کاربردی دانشگاهیان به امر مشکلات تحقیقی و پژوهشی استان شده و خواستار ارتباط مستمر دانشگاه با امر توسعه همه جانبه شده تا سال 1390 سال تحقیقی پربار باشد ...

 

 

مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري آذربایجان غربی ، در بازدید از مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی وابسته به دانشگاه ارومیه ، با اشاره به اهمیت امر پژوهش و تحقیق گفت:بنابه دستور استاندار محترم آذربایجان غربی، سعی بر این است که هیچ پروژه ای بدون توجه به امر پژوهش و فاقد پیوست مطالعاتی و پژوهشی در استان اجرا نشود.

دکتر جواد شریف نژاد،با اشاره به ارتقاء بودجه پژوهش در سال 90 که پیشنهاد دولت بوده ، گفت: بر اساس درخواستی که از استاندار محترم داشته ایم سعی بر فعال تر کردن کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان خواهیم داشت و خواستار تجمیع 1% اعتبارات پژوهشی از کل بودجه دستگاه های اجرایی استان را در قالب نگاه حاکمیتی به امر پژوهش شدیم و این امر با همت مسئولین استان در سال 1390 به وقوع خواهد پیوست . لذا در این راستا کلیه پژوهشگران، محققان و مراکز تحقیقی را دعوت به حضور موثر در امر توسعه استان می نماییم.

دکتر شریف نژاد ، در قسمت دیگر از سخنانشان وجود دانشگاه ارومیه ،مراکز آموزشی دیگر ، اساتید ، محققان و پژوهشگران را سرمایه گران سنگی برای منطقه عنوان کرده و گفت : با وجود دانشگاه و مراکز آموزشی دیگر و به دلیل موقعیت ویژه استان ، در آینده این استان از پیشرفت و توسعه چشم گیری برخوردار شده و اظهار امیدواری کردند که این استان صادر کننده تکنولوژی به سایر نقاط کشور و کشورهای همسایه گردد.

وی در ادامه خواستار نگاه کاربردی دانشگاهیان به امر مشکلات تحقیقی و پژوهشی استان شده و خواستار ارتباط مستمر دانشگاه با امر توسعه همه جانبه شده تا سال 1390 سال تحقیقی پربار باشد.

دکتر رضایی ، رییس پارک علم و فناوری استان نیز ضمن ارائه گزارش از تحقیقات و پیشرفت های علمی صورت گرفته در پارک علم و فناوری استان و نیز مرکز رشد دانشگاه ارومیه به لزوم حمایت مسئولین استانی از این تحقیقات اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولین به امر حمایت از این مجموعه ها شدند.

دکتر طالبی ، معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه نیز ضمن اشاره به امر پژوهش و اهمیت آن در جهان امروز ، به آمادگی دانشگاهیان و پژوهشگران استان به شرکت در پژوهش های استانی اشاره کرده و گزارشی از فعالیت های پژوهشی دانشگاه ارومیه را یادآوری شده و خواستار توجه مسئولین استانی به امر پژوهش و دخالت بیشتر دانشگاهیان در این امر شدند.

 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS