LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دكتر جواد شريف نژاد : استقرار آموزش هاي مجازي ابزاري نو در توانمندسازي دستگاه های است چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1390211   
14 ارديبهشت 1390 ساعت 04:12

مدير كل دفتر آموزش Ùˆ پژوهش استانداري آذربایجان غربی در نشست كارشناسان Ùˆ رابطين آموزش دستگاه هاي اجرايي آذربایجان شرقی Ùˆ فرمانداري ها با اشاره به پيشرفت هاي سريع علم بشري در سايه تغيير Ùˆ تحولات ابزاري ( كامپيوتر ) استفاده كاركنان Ùˆ مديران را در استفاده از اين انقلاب جديد اجتناب ناپذير دانست...

مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري آذربایجان غربی ، از بسترسازي و استقرار آموزش هاي مجازي به عنوان ابزاري نو در توانمندسازي كاركنان در دستگاه هاي اجرايي این استان خبر داد.
دكتر جواد شريف نژاد ، در نشست كارشناسان و رابطين آموزش دستگاه هاي اجرايي استان آذربایجان غربی و فرمانداري ها با اشاره به پيشرفت هاي سريع علم بشري در سايه تغيير و تحولات ابزاري ( كامپيوتر ) استفاده كاركنان و مديران را در استفاده از اين انقلاب جديد اجتناب ناپذير دانست.
ÙˆÛŒ اظهار داشت؛ بنابه آمار ارائه شده در مركز IDC اقتصاد جهاني گردش مالي جهان در سال 2010 ميلادي رقمي در حدود 17000 ميليارد دلار بوده كه سهم آموزش از آن 2000 ميليارد دلار بوده Ùˆ اين نشان دهنده اهميت امر آموزش بوده Ùˆ از مجموع 1 ميليون صفحه اطلاعات كه روزانه از طريق اينترنت در اختيار كاربران قرار مي گردد. چيزي در حدود 600 تا 700 هزار صفحه اين اطلاعات مربوط به آموزش است كه استفاده از اين امكانات Ùˆ ظرفيت هاي دستگاه هاي اجرايي به منظور به كارگيري سيستم آموزش هاي مجازي مي تواند نقش بسزايي در توسعه نيروي انساني سازمان ها داشته باشد.
مدير كل دفتر آموزش Ùˆ پژوهش استانداري آذربایجان غربی ØŒ در بخش ديگر از سخنان خود روش مند شدن امر آموزش ØŒ مدرن شدن ابزار كمك آموزشي Ùˆ تغيير مباحث آموزشي Ùˆ محتوائي را بيشترین  Ø§ØªÙØ§Ù‚ ها در امر آموزش در قرن گذشته خواند.
دكتر جواد شريف نژاد ØŒ همچنين خط مشي ها Ùˆ سياست هاي دفتر را در قالب 10 برنامه عنوان نموده Ùˆ بستر سازي Ùˆ استقرار آموزش هاي مجازي را از اولويت هاي كاري دفتر در سال 1390 اعلام كرده Ùˆ ابراز اميدواري نمودند در سالي كه با درايت مقام معظم رهبري به سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است ØŒ شاهد تلاش جهادگونه دستگاه هاي مسئول امر آموزش بوده Ùˆ با به كارگيري سيستم آموزش هاي مجازي بتوان اطلاعات زيادي را در زمان كوتاه  Ùˆ هر مكان در اختيار مديران Ùˆ كاركنان قرار داد.
وی خاطرنشان ساخت : با تأسي از فرمايشات مقام معظم رهبري و تأكيدات استاندار محترم آذربایجان غربی با رويكرد نويني به آموزش ، در صدد بستر سازي و استقرار آموزش هاي مجازي به عنوان استان پايلوت بوده و مجوزهاي لازم را از معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و مركز آموزش مديريت دولتي اخذ نمائيم .
 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS