LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دکتر جواد شریف نژاد:وندالیسم حاصل ناکامی Ùˆ سرخوردگی برخی افراد Ùˆ گروه های خاص از جامعه است چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1388929   
29 آذر 1388 ساعت 01:32

با توجه به سیر صعودی مهاجرت و پیجیدگی زندگی در شهرها و تغییرات اساسی در بافت های شهری، معضلات فراوانی در شهرها ایجاد کرده است که وندالسم یا تخریب اموال عمومی شهرها ، یکی از این معضلات است که تامل و توجه بیشتری می طلبد...

در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از تخریب اموال عمومی شهر، شهرداری کلان شهر تبریز آماده هرگونه اقدام پیشگیرانه و تمهید برنامه های فرهنگی و آموزشی برای شهروندان می باشد.

دکتر جواد شریف نژاد معاون اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با اعلام این خبر در همایش "وندالیسم و حقوق شهروندی" هدف از برگزاری همایش را جلب مشارکت و همکاری شهروندان بالاخص دانش آموزان در راستای مقابله با این پدیده ضد فرهنگی اعلام کرد و افزود: با توجه به سیر صعودی مهاجرت و پیجیدگی زندگی در شهرها و تغییرات اساسی در بافت های شهری، معضلات فراوانی در شهرها ایجاد و بصورت تدریجی افزایش پیدا کرده است که وندالسم یا تخریب اموال عمومی شهرها یکی از این معضلات است که تامل و توجه بیشتری می طلبد.

وی بیشترین فشار مالی وارده را مربوط به مجموعه اداری شهرها و مخصوصاً شهرداری دانست و اعمال و اقدام های وندالیستی را نشان دهنده روحیه و رویه بیمارگونه از سوی افراد و گروه هایی که موجب تخریب اموال عمومی مانند باجه های تلفن همگانی، صندلی اتوبوس، قطع نهال و آسیب درختان فضای سبز عمومی و ...می شوند، برشمرد وعلت عمده آن را ناکامی و سرخوردگی برخی افراد و گروه های خاص از جامعه بیان کرد.

دکتر شریف نژاد ، در پایان از برگزاری همایش ملی وندالیسم توسط شهرداری تبریز در آینده ای نزدیک با همکاری دانشگاه ها و انجمن های دانش آموزی و فرهنگی و NGO ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که طی تفاهم نامه شهرداری با آموزش و پرورش این بحث در قالب چارچوب های درسی توسط کارشناسان شهرداری در مدارس ارائه شود.

شایان ذکر است همایش "وندالیسم و حقوق شهروندی" توسط معاونت اجتماعی، فرهنگی و هنری کلان شهر تبریز برگزار شد و در این همایش آموزش هایی برای گروه های دانش آموزی ارائه گردید.

 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS