LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دکتر جواد شریف نژاد :اتوبوس ها Ùˆ تاکسی های ویژه براي معلولان Ùˆ نابینایان اختصاص مي يابد چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1388720   
22 مهر 1388 ساعت 00:22

معاون اجتماعی Ùˆ فرهنگی، هنری شهرداری کلانشهر تبریز از اختصاص اتوبوس های ویژه معلولان Ùˆ نابینایان بصورتBRT Ùˆ تاکسی های ویژه  VANدر مسیرهای خاص در شهر تبریز خبر داد...

معاون اجتماعی Ùˆ فرهنگی، هنری شهرداری کلانشهر تبریز از اختصاص اتوبوس های ویژه معلولان Ùˆ نابینایان بصورتBRT Ùˆ تاکسی های ویژه VANدر مسیرهای خاص در شهر تبریز خبر داد.
دکتر جواد شریف نژاد در نشستی که با رئیس کل کتابخانه مرکزی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه مرکزی تبریز در خصوص ارائه خدمات به نابینایان صورت گرفت ضمن اعلام این خبر افزود: فاز دوم فرهنگسرای بزرگ تبریز در بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهدشد که قسمتی از این فرهنگسرا جهت استفاده معلولان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: شهرداری تبریز به خاطر اقشار نیازمند معلول بالاخص نابینایان اقدام به سفارش دو دستگاه برجسته خوان به همراه ضمائم آن نموده است که اقدامات ابتدایی آن صورت گرفته است.
در پایان دکتر شریف نژاد ضمن اعلام آمادگی شهرداری کلانشهر تبریز در حفظ گنجینه کتابخانه از وجود این گنجینه تمجید به عمل آورد.
شایان ذکر است گنجینه کتابخانه مرکزی تبریز شامل کتاب های نفیس دستی از بزرگان و مشاهیر بزرگ علم وادب فارسی همچون ؛ وقف نامه ربع رشیدی، کتاب مثلثات ازخواجه نصیرالدین طوسی ومجموعه دفترشعر صائب تبریزی و ... می باشد و کتابخانه مرکزی تبریز تنها کتابخانه ای است که از میان سی د پنج هزار نابینا و کم بینا در استان سه هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.
 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS