LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دکتر جواد شریف نژاد : فاز دوم فرهنگسرای بزرگ تبریز به کودکان اختصاص داده شد چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1388719   
22 مهر 1388 ساعت 00:19

افزایش فضای سبز مناسب و پارک های مجهز به لوازم و محل های مناسب برای بازی کودکان از برنامه های آتی شهرداری کلانشهر تبریز در راستای پاسخگویی به روح لطیف کودکان است.

فاز دوم فرهنگسرای بزرگ تبریز در جهت پاسخگویی به نیازهای تفریحی، ورزشی و علمی مردم فهیم شهر تبریز و بالاخص کودکان عزیز مجهز به خانه بازی کودکان، فضاهای ورزشی مناسب و مراکز آموزش شهروندی برای آینده سازان خواهد بود.

دکتر جواد شریف نژاد در آیین افتتاح جشنواره کودک ضمن بیان این مطلب، حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که در آن تاکید به محبت کردن به کودکان و ترحم کردن به آن ها و وفا به عهد در مقابل آن ها را یادآوری کرد و گفت: افزایش فضای سبز مناسب و پارک های مجهز به لوازم و محل های مناسب برای بازی کودکان از برنامه های آتی شهرداری کلانشهر تبریز در راستای پاسخگویی به روح لطیف کودکان است.

معاون اجتماعی،فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز با اشاره به آموزش پذیر بودن این قشر شروع دوره های آموزش شهروندی از این دوران را موثر خواند و بر نقش اساسی کودکان در هدایت جریان دستیابی به شهری ایده آل تأکید کرد.

دکتر شریف نژاد با اذعان به اینکه وظایف خادمان شهر در مقابل این قشر آینده ساز بسیار مهم بوده است گوشه ای از وظایفی را که بر عهده شهرداری بوده یادآور شد و تأمین شهری تمیز و پاکیزه، تأمین محله های مناسب، کاهش آلودگی هوا و برنامه مطلوب ترافیکی برای رعایت حال کودکان را از آن جمله یادآور شد.

دکتر شریف نژاد همچنین کسب مقام تمیزترین شهر ایران در تعطیلات نوروزی و تابستانی را حاصل زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری و همکاری شهروندان دانست و ادامه پاکیزگی فضای شهری را منوط به احساس مسئولیت شهروندان نسبت به آینده شهر و امانتی که قرار است در آینده در اختیار کودکان امروز قرار گیرد قلمداد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جهت ارتباط بیش از 60 درصد تصادفات شهری با کودکان، شهرداری تبریز اقدام به ایجاد پارک های آموزش ترافیک برای کودکان و آموزش چهره به چهره آموزه های ترافیکی کرده و در کنار تمامی مدارس داخل شهر بالاخص مدارس ابتدائی اقدام به تمهیدات لازم برای حراست از جان آینده سازان شهرمان نموده است که یکی از آن ها تعبیه ی سرعت گیر در سطح خیابان های شهر می باشد.

گفتنی است جشنواره کودک به همت معاونت اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز به مدت 4 روز از 14 الی 17 مهر در تالار مبین برگزار شد.

 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS