LOGO - SHARIFNEJHAD WEB SITE
AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
 

منوي اصلي

آب و هوا

 

اوقات شرعي


 

خبرنامه






   
دکتر جواد شریف نژاد:شهرداری تبریز برای اولین بار فرهنگ سرای کودک ایجاد Ù…ÛŒ کند چاپ ارسال به دوست
شماره : DR.J.SH-1387718   
01 شهریور 1388 ساعت 23:16

"معاون اجتماعی ، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز" ، با بیان این که جهان امروز بیش از هر زمان دیگری برای کودکان ما نا امن شده است افزود: امروزه در نتیجه تخریب محیط زیست ، فقر ، جنگ ، بیماری های واگیر و سو تغذیه ، میلیون ها کودک امنیت و جان خویش را از دست می دهند و جهان امروز بیش از هر زمان دیگری برای کودکان ما نا امن و بحرانی شده است...

"دکتر جواد شریف نژاد" معاون اجتماعی ، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز ، در سخنرانی خود در دومین روز از جشنواره "کودک ، محیط زیست و حمایت از دریاچه ارومیه"، از ایجاد فرهنگ سرای کودک توسط شهرداری تبریز خبر داد.

معاون اجتماعی ، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز ، که در 18 مهرماه 1387 در محل آمفی تئاتر رو باز پارک مفاخر تبریز و در جمع خانواده ها ، کودکان و برگزار کنندگان سخنرانی می کرد، ایجاد امکانات بالقوه و ساختاری شهری برای استفاده بهینه کودکان شهر ، شهرداران افتخاری ، شهردار مدرسه ، راه اندازی نشریه کودک و نوجوان محلی ، برنامه های آموزشی شهروندان برای کودکان را از جمله طرح های در دست اقدام شهرداری تبریز بر شمرد.

وی با اشاره به گفته رسول خدا (ع ) که کودکان میوه دل پدران و مادران هستند و نیز ودیعه و هدیه الهی برای ما می باشند بر مسئولیت پذیری بزرگ تر ها و والدین ، ایجاد زمینه های مناسب برای رشد و شکوفایی کودکان و سوق دادن آنان به سوی تعالیم دینی و فرهنگی ، را بسیار مهم دانسته و بر ابقا و تلاش در جهت حفظ هویت منطقه ای و شهری را از جمله وظایف پدر و مادرها برای کودکان تاکید کرد.

"دکتر شریف نژاد"، از کودکان خواست تا به نظافت فردی و بهداشت ، بویژه در سطح شهر ، معابر عمومی ، پارک ، مدارس و خانه دقت بیشتری به عمل آورند و با مراقبت از اموال شهر که متعلق به همه شهروندان است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.توجهی خاصی به درس خواندن و یاد گرفتن داشته و به توصیه های ائمه در احترام به بزرگ ترها و تقویت فهم و ادب اجتماعی عمل کنند و در جهت تاثیر گذاشتن در زندگی اجتماعی و شهری همچون پلیس یار همواره فعال باشند.

"معاون اجتماعی ، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز" ، با بیان این که جهان امروز بیش از هر زمان دیگری برای کودکان ما نا امن شده است افزود: امروزه در نتیجه تخریب محیط زیست ، فقر ، جنگ ، بیماری های واگیر و سو تغذیه ، میلیون ها کودک امنیت و جان خویش را از دست می دهند و جهان امروز بیش از هر زمان دیگری برای کودکان ما نا امن و بحرانی شده است.

وی خاطرنشان ساخت ؛ علیرغم تاکیدات و تعالیم دینی ، اصول اخلاقی ، انسانی و معیارهای جوامع مختلف ، همچنان کودکان ما با معیارهای پذیرفته شده جهانی برای تامین حقوق خود فاصله دارند.

لازم به یادآوریست ؛ سازمان غیر دولتی زیست محیطی همیاران زیست سبز با مشارکت استانداری آذربایجان شرقی و غربی ، معاونت اجتماعی ، فرهنگی و هنری شهرداری کلان شهر تبریز ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت نیرو ، سازمان جهاد کشاورزی ، این برنامه را در 17 مهرماه 1387 در آمفی تئاتر رو باز پارک مفاخر برگزار کرده که تا 20 مهرماه سال جاری با برنامه های متنوع ادامه خواهد یافت .

 
   

ساعت و تاريخ


سخن هفته

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد.

 

نظر سنجی

آخرین خبرها

بازديد سرزده فرماندار اروميه از مطبوعات شهر

مردم شريف اروميه مردمي آگاه و فهيم و با فرهنگ مي باشند و انتشار يكي از اولين روزنامه هاي ايران به نام فرياد در اروميه در حدود 187 سال قبل نشان از اين دارد...

  Details...

فرماندار اروميه:ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها جهت توسعه شهري ضروری است

با ابلاغ هاي خاص مجموعه هاي حاكميتي ،شهرداري ها با يك مشكل اساسي در مبحث درآمد زايي روبرو شدند و اين مو ضوع آنها را به يك تعامل منفي سوق داد و باعث شد كه شهرداري هاي اكثر شهرها با مشكل درآمدي روبرو شوند...

  Details...



فرماندار اروميه : سرمایه گذاری كلید اصلی توسعه شهری است

دکتر شریف نژاد سرمایه گذاری را مهمترین راهكار كسب درآمد پایدار در شهرها خواند و گفت: این سرمایه گذاری با همراه كردن سرمایه داران حاصل می شود...

  Details...

دريافت فايل

    RSS

     
    AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
     
       
     
    AZCMS AZCMS AZCMS
    AZCMS AZCMS AZCMS
       
    AZCMS AZCMS AZCMS